Șase mese mici pentru pierderea în greutate

ȘASE MESE MICI PE ZI - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Principiul hrănirii fracționate

CNN - Probabil ați auzit că consumarea mai multor mese mici pe parcursul zilei este o modalitate excelentă de a reduce foamea și de a vă menține metabolismul în timp ce încercați să slăbiți. Dar un nou studiu ar putea schimba strategia de dietă.

șase mese mici pentru pierderea în greutate

Consumul a două mese mari devreme și omiterea cinei ar putea duce la mai multe pierderi în greutate decât consumul a șase mese mai mici pe parcursul zilei, sugerează studiul. Studiul Șase mese mici pentru pierderea în greutate din Republica Cehă au urmărit 54 de pacienți cu diabet de tip 2 timp de 24 de săptămâni.

șase mese mici pentru pierderea în greutate

Participanții la studiu au fost împărțiți în două grupuri la întâmplare. În primele 12 săptămâni, un grup a mâncat trei mese principale; micul dejun, prânzul și cina și trei gustări mici între mese.

Pierde grăsimea din burtă în 7 zile în mod natural rapid la domiciliu - pierderea în greutate

Celălalt grup a luat un mic dejun copios între orele și și un prânz mare între prânz și Cele două grupuri au trecut apoi pentru a doua 12 săptămâni.

Cercetătorii au cerut pacienților să nu-și modifice obiceiurile de exercițiu în timpul studiului. Rezultatele Deși ambele grupuri au slăbit și au scăzut cantitatea de grăsime din ficat, grupul care a mâncat doar două mese mai mari a pierdut mai mult în timpul fiecărei sesiuni de 12 săptămâni.

șase mese mici pentru pierderea în greutate

Mâncând mai puțin, mesele mai mari au dus, de asemenea, la scăderea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce înseamnă că producția de insulină din organism a funcționat mai eficient. Timpul și frecvența meselor grupurilor nu pare să aibă efect asupra funcției celulelor beta care produc insulină sau asupra ratei clearance-ului metabolic al glucozei; adică cât de repede ar putea corpurile lor să proceseze și să scape de zahăr.

Teoria din spatele dietei Optavia.

Jampolis este, de asemenea, îngrijorat de faptul că cele două grupuri nu au ajuns să mănânce același număr total de calorii. Cercetătorii recunosc că, deși au făcut tot posibilul pentru a se asigura că ambele grupuri au mâncat aceeași cantitate, este posibil ca grupul care a mâncat două mese mai mari să fi mâncat mai puțin.

  1. Pagina principala Frecvența alimentelor și postul intermitent: mănâncă 6 mese mici utile pentru pierderea în greutate?
  2. ȘASE MESE MICI PE ZI - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  3. Bacsis Conceptul a trei mese pătrate pe zi nu este întotdeauna favorabil pentru pierderea în greutate de succes.

Deși studiul a fost mic, Jampolis este de acord că există cercetări care să susțină consumul unei mese mai ușoare mai târziu în timpul zilei. Majoritatea dintre noi consumăm majoritatea caloriilor zilei noaptea, când suntem puțin activi, spune el.

șase mese mici pentru pierderea în greutate

Și când nu suntem activi, sensibilitatea la insulină scade. Un studiu recent a arătat că mersul pe jos doar 15 minute după cină vă poate ajuta să reduceți riscul de diabet.

șase mese mici pentru pierderea în greutate

Postul între prânz și micul dejun poate avea un efect similar, spune el. Concluzia Nu săriți complet de cină.

șase mese mici pentru pierderea în greutate

În schimb, concentrați-vă pe consumul unui mic dejun și prânz bun și mențineți ultima masă a zilei scăzută în calorii.

Informațiiimportante