Corpul în formă de pere greu de pierdut în greutate. Formă de pere

Dietă de tip corp: 17 sfaturi de slăbire bazate pe forma corpului - Pierdere În Greutate

cum să pierzi grăsimea în spatele brațelor

Îl poți face Un tip de corp în formă de pere se caracterizează prin șolduri voluptuoase, coapse și fese. Este tipul de corp de invidiat pe care îl vezi la celebrități precum Beyonce, Kim Kardashian și Mariah Carey și este ceva de care să te mândrești. Asigurați-vă că pentru a vă intra în cardio! Pentru forma de pere, grăsimea se colectează în primul rând în zonele voluptuoase menționate mai sus, făcându-le un pic mai voluptuoase decât îți dorești. S-ar putea să simți că, indiferent de ceea ce faci, pur și simplu nu poți părea că amețea se va înflori.

Dar nu pierde credința. Este posibil să dureze puțin mai mult pentru a pierde grăsime din aceste zone din cauza tipului tău de corp, sau poate fi necesar să îți modifici exercițiile și programul de dietă actual.

Politica De Confidențialitate 17 sfaturi privind pierderea în greutate pe baza tipului de corp Se pare că există o dietă de tip corp. Descoperiți cele mai bune sfaturi pentru forma dvs. Pierdere În Greutate Știm cu toții elementele de bază: nu vă stricați dinte dulce, sus fibră joc, bea multă apă. Dar ceea ce poate nu știți este că efectul și eficacitatea deciziilor dvs.

Despre tipurile de corp și pierderea în greutate Genetica determină în mare măsură locul în care sunteți predispus la creșterea grăsimilor. Nu poți face nimic despre asta.

pierderea în greutate sfaturi n trucuri

Odată ce grăsimea se colectează în zonele cu probleme, poate fi foarte încăpățânată. În mod obișnuit, zonele dvs. Din această cauză, chiar dacă mănânci corect și faci exerciții fizice, ar putea dura ceva timp până când vei vedea că grăsimea se topește.

Probabil că veți observa pierderi de grăsime de pe față, partea superioară a corpului și regiunea abdominală înainte de a observa pierderi de grăsime în partea inferioară a corpului.

Control pierdut

Un alt lucru de care trebuie să țineți cont este că nu vă puteți schimba forma corpului. Chiar dacă pierdeți în greutate din corpul inferior, veți avea totuși voluptatea caracteristică a unui corp în formă de pere. Însă șoldurile, coapsele și fesele sunt bine tăiate, tonifiate și sănătoase. Cardio, Cardio și More Cardio O parte majoră a pierderii în greutate, indiferent de locul în care ai tendința de a păstra grăsimea, este să-ți faci corpul într-un deficit de calorii.

pastiglie keto diet pareri

Aceasta înseamnă că arzi mai multe calorii în fiecare zi decât mănânci. Pentru a pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, trebuie să mâncați mai puțin și să ardeți mai multe calorii!

pierde 10 kg grăsime în 2 săptămâni

Dacă nu faceți în prezent un fel de exerciții cardiovasculare, începerea unei rutine obișnuite, inclusiv antrenamentele cardio în majoritatea zilelor săptămânii, vă va ajuta să creați deficitul necesar pierderii de grăsime. Înotul, ciclismul, joggingul, luând o clasă de aerobic, chiar dansul sunt toate forme de cardio eficiente.

  • Pierdere în greutate road road
  • Pierderea în greutate enterprises inc

Ideea este să-ți crești ritmul cardiac și să-l menții pentru o perioadă de timp - 30 de minute până la 60 de minute este un obiectiv bun. Dacă faci cardio și nu vezi pierderea de grăsime din corpul tău inferior pe care ai vrea să o vezi, s-ar putea să nu faci suficient de mult cardio pentru a compensa o dietă prea bogată în calorii.

Dieta pentru o formă de pere LoveToKnow

În acest caz, ar trebui să vă reglați mai întâi dieta, apoi să adăugați mai mult cardio sau intensitatea cardio. Indiferent dacă începi doar să faci un program cardio sau să faci cardio și să nu vezi rezultate, creșterea intensității antrenamentelor tale poate face o diferență mare.

Cu cât lucrezi mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii și grăsimi. De exemplu, alergarea arde mult mai multe calorii decât mersul pe jos. Sprintul arde chiar mai multe calorii decât alergatul.

5 răspunsuri

Unul dintre cele mai eficiente tipuri de cardio pentru înmulțirea grăsimii încăpățânate este antrenamentul cu intervale mari de intensitate.

HIIT, după cum este cunoscut, implică alternarea perioadelor de activitate viguroasă cu perioade de recuperare.

Dieta pentru o formă de pere Slăbiți pe baza formei corpului Căutați o dietă pentru o formă de pară? Asta înseamnă, probabil, că vă purtați greutatea suplimentară în șolduri și coapse și vă este greu să scăpați de ea. Pierderea în greutate a formei corpului se bazează pe două tipuri de corp. Pere sau mărul.

De exemplu, sprint pe o bicicletă sau o banda de alergare cât mai rapid timp de 30 de secunde până la 2 minute, apoi recuperarea într-un corpul în formă de pere greu de pierdut în greutate ușor pentru aceeași perioadă de timp. Un antrenament durează de la 20 la 30 de minute, alternând în mod repetat între efortul intens și ușor.

Cercetările arată că acest tip de activitate este mai bun la mobilizarea depozitelor de grăsimi pentru oxidare decât cardio în stare constantă. S-ar putea să fie doar biletul pentru a vă topi grăsimea inferioară a corpului.

Includeți câteva dintre aceste sesiuni de HIIT în antrenamentele dvs.

Poți face ceva împotriva unui; pere; Descoperiți (sport, scădere în greutate, fitness)

În celelalte zile, faceți cardio mai mult timp la o intensitate moderată. Construiți mușchi, ardeți grăsimea Cardio este important, dar nu este totul. Cealaltă parte a ecuației de exercițiu pentru a scăpa de grăsimea mai încăpățânată a corpului este încercarea de rezistență. Ridicarea greutăților sau efectuarea de exerciții de greutate corporală, precum ghemuțele și push-up-urile crește masa musculară slabă.

pierde greutatea christian

Nu numai că masa musculară slabă ocupă mai puțin spațiu decât masa de grăsime, ceea ce te face mai slab, dar îți revigorează metabolismul. Cu cât ai mai mult mușchi cu atât mai multe calorii și grăsimi corpul tău arde toată ziua.

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să deveniți un culturist competitiv sau să semnați cu Incredibilul Hulk. Înseamnă doar adăugarea într-o formă de antrenament de forță pentru întregul corp de două ori pe săptămână.

  • Schimbați vă metabolismul să piardă în greutate
  • Dieta u niemowlaka

Iată cheia: trebuie să vă antrenați întregul corp, nu doar corpul inferior. De ce?

Dieta concentrată În trecut, se presupunea că persoanele cu corp în formă de pară erau mai sănătoase; dar, un studiu postat de UC Davis Health System în ianuarie arată că acest lucru ar putea fi fals. Fiecare formă a corpului are avantajele și dezavantajele sale. Dacă sunteți în formă de pară, înțelegerea modului în care funcționează corpul dvs.

Pentru că nu există așa cum este reducerea spotului. Pentru a pierde în greutate dintr-o parte a corpului, trebuie să pierzi grăsimea totală a corpului.

In cat timp poti ajunge la CORPUL DORIT? PREFIT #1

Construirea mușchiului din partea superioară a corpului, precum și a corpului inferior va oferi corpului tău dublul puterii de ardere a grăsimilor. Două-trei zile pe săptămână, faceți o rutină de antrenament pentru forța totală a corpului care vă vizează brațele, umerii, pieptul, spatele, absul, fundul și picioarele. Făcând exerciții compuse care folosesc două sau mai multe grupe musculare simultan, te ajută să te înscrii într-un antrenament minunat într-un timp scurt.

Câteva exemple includ: genuflexiuni.

Informațiiimportante