Țintă pierderea în greutate hr

Țintă hr pentru a arde grăsime |

țintă pierderea în greutate hr puteți pierde în greutate făcând zumba

Sfaturi privind dieta și exercițiile fizice care ajută la pierderea în greutate Pierderea în greutate este un joc de numere. Arde mai multe calorii decât iei în fiecare zi și vei pierde în greutate.

Țintă hr pentru a arde grăsime |

Regula obișnuită era că, pentru a pierde 1 kg de grăsime, trebuia să arzi cu 3. Puneți-vă într-un deficit zilnic de de calorii și, la țintă pierderea în greutate hr săptămânii, ați avea 1 kg mai puțin de grăsime pe cadru.

țintă pierderea în greutate hr opa spumă de zăpadă de zăpadă

Din păcate, deși ecuația de 3. Studiile arată că 3. Cercetătorii explică faptul că o mare parte a discrepanței se datorează faptului că modul în care corpul cheltuiește energia numit metabolism se schimbă odată cu fluctuațiile de greutate. În plus, după cum observă dr. Foster, toată greutatea pierdută provine dintr-o combinație de țesut gras și slab, care este în mare parte mușchi. În timp ce mai multe variabile de dietă și exerciții fizice determină cât de mult provine din grăsime versus mușchi, deficitele calorice nu vizează niciodată grăsimea exclusiv.

Deci, atunci când o companie sau un program susține că ajută la pierderea de grăsime, aceasta este o eroare. Pentru a pierde un kilogram, trebuie să aveți o idee bună despre câte calorii ardeți utilizați pentru energie într-o zi medie.

țintă pierderea în greutate hr fibrobar farmacia tei

Femeia adultă medie are o înălțime de 5 picioare 4 inci și cântărește lbs, în timp ce bărbatul mediu are o înălțime de 5 picioare 10 inci și cântărește lbs. Cu toate acestea, vârsta, nivelul de activitate, mărimea corpului și compoziția corpului influențează câte calorii persoana arde în fiecare zi.

Înainte de a începe un program de exerciții Importanța pierderii în greutate și a exercițiilor fizice A transporta prea multă greutate se simte inconfortabil și vă poate afecta și sănătatea. Începând cumai mult de o treime din adulții americani au fost considerați obezi, definiți ca având un indice de masă corporală IMC de 30 sau mai mare. Puteți calcula masa corporală urmând acești trei pași: Înmulțiți-vă greutatea în kilograme cu Calculați-vă înălțimea în centimetri pătrate. Împărțiți numărul rezultat de la pasul 1 la numărul rezultat la pasul 3.

Pentru a vă face o idee mai precisă asupra necesităților dvs. Acestea determină rata metabolică bazală BMRcare se referă la numărul de calorii pe care corpul le arde în fiecare zi pentru energie doar pentru a menține funcțiile biologice de bază. Se bazează pe înălțimea, greutatea, vârsta și sexul biologic, conform diabetului. Când este înmulțit cu un factor de activitate cât de mult vă mișcați într-o ziobțineți rata metabolică zilnică, o estimare a numărului de calorii pe care le ardeți efectiv în 24 de ore - și câte calorii trebuie să consumați în fiecare zi doar pentru a vă menține greutate constantă, spune Sari Greaves, un nutriționist dietetician înregistrat la LBS Nutrition din East Brunswick, New Jersey și autorul Gătind bineCopii sănătoși.

Gătit mai sănătos

Unele calculatoare BMR vă permit să introduceți grăsimea corporală față de masa slabă, un procent care reprezintă o cantitate mare de variații între ratele metabolice bazale ale oricărei două persoane. Dar, folosind un astfel de calculator, deși este mai precis decât calculatoarele care nu iau în considerare grăsimea corporală față de masa slabă, va trebui să aveți un instrument precum etrierele acele ciupitoare de grăsime pe care medicul dumneavoastră le-a folosit în trecut sau un dispozitiv inteligent scară pentru a vă estima pierde greutatea huntington wv corpului.

Odată ce vă cunoașteți necesarul caloric zilnic actual, vă puteți crea propria formulă pentru a pierde în greutate. Pur și simplu, atâta timp cât consumați mai puține calorii decât numărul respectiv sau vă creșteți arderea calorică zilnică cu exercițiile fizice, veți pierde în greutate, explică Audra Wilson, RD, CSCS, dietetician bariatric și specialist în rezistență și condiționare la Medicina de Nord-Vest Centrul de sănătate metabolică și de pierdere în greutate chirurgicală la Spitalul Delnor din Geneva, Illinois.

toyodacenter

De exemplu, s-ar putea să mănânci cu de calorii mai puține, să lucrezi cu alte de calorii prin exerciții fizice sau să faci orice combinație a celor două acțiuni pentru a obține un deficit de de calorii. De exemplu, ați putea alege să mâncați cu de calorii mai puțin decât necesarul caloric zilnic și apoi să faceți un antrenament care arde încă de calorii, spune ea.

În ceea ce privește regula de 3. Din păcate, acea ecuație tinde să simplifice în exces - și să supraestimeze pierderile, așa că nu vă așteptați să pierdeți atât de repede. În timp ce matematica este complicată, Centrul de Cercetări Biomedice Pennington din Baton Rouge, Louisiana, unul dintre centrele de cercetare nutriționale de top din Statele Unite, a creat un predictor de pierdere în greutate pentru a vă ajuta să estimați mai îndeaproape cantitatea de greutate pe care ați pierde-o cu o anumită dată.

Folosește modele matematice bazate pe vârsta, înălțimea, greutatea și sexul biologic, precum și dimensiunea deficitului caloric zilnic. De asemenea, oferă o estimare a numărului de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea corporală și probabil consumați chiar acum.

LEGATE DE: 9 adevăruri dure despre pierderea în greutate care vă pot ajuta să vă subțiați Când vine vorba de pierderea în greutate, ușor o face Mărimea deficitului dvs.

Fistic pentru pierderea in greutate

Cu toate acestea, experții sunt de acord că pierderea a 2 kg pe săptămână este cel mai sănătos și mai durabil ritm de slăbire, explică Wilson. Dacă pierdeți mai mult decât atât într-o săptămână dată, este probabil să vă reduceți semnificativ masa musculară slabă. Prin scăderea ratei metabolice, acest lucru vă stabilește pentru a vă recâștiga în cele din urmă toată greutatea pe care ați pierdut-o și, eventual, o parte. Când pierdeți mai mult de câteva kilograme pe săptămână, aveți, de asemenea, un risc mai mare de a nu avea suficienți macronutrienți proteine, carbohidrați și grăsimi sau vitamine și minerale în dieta dvs.

Acest lucru nu se datorează faptului că pierderea rapidă în greutate în sine privește corpul de substanțe nutritive, ci pentru că, atunci când reduceți caloriile până la un punct încât este posibilă o astfel de scădere rapidă în greutate, alimentele în general și, prin urmare, aportul de nutrienți, pot fi nesănătoase. Un studiu publicat în ianuarie în Nutrienți au analizat trei planuri de dietă comercială concepute pentru a duce la pierderea rapidă în greutate, iar autorii au raportat că participanții au prezentat deficiențe în nutrienți, cum ar fi vitamina D, vitaminele B, vitamina E, seleniu și zinc.

Construiți asistență socială Îți place să ai un corp slab, dar nu poți opri gustarea? Navigăm pe aceeași barcă. Dar dacă ți-aș spune despre nuca care îți poate sătura pofta de gustări și, în același timp, să te ajute să slăbești? Sună prea bine ca să fie adevărat? Citiți mai departe pentru a crede.

Cu toate acestea, chiar și cu un deficit caloric conservator de câteva sute de țintă pierderea în greutate hr pe zi, dacă reduceți drastic alimentele procesate sau carbohidrații, puteți pierde rapid greutatea apei, spune Greaves.

Factorizarea în dietă și exerciții fizice pentru a vărsa lire nedorite Oricare ar fi obiectivul dvs. Urmărirea una fără cealaltă este pregătirea pentru a recâștiga greutatea mai târziu.

Dar fără exerciții fizice, o parte mai mare din orice greutate pierdută va fi din mușchiul slab, ceea ce înseamnă că, pe măsură ce pierdeți în greutate, procentul de grăsime din corp ar putea scădea. Pe termen lung, nivelurile reduse de mușchi scad rata metabolică a corpului, ceea ce înseamnă că, în timp, corpul tău poate îngrășa de fapt, explică ea.

Beneficiile exercițiului fizic față de dietă

O modalitate de a vă menține la țintă este să vă urmăriți alimentele folosind un jurnal sau o aplicație. Mulți vă permit să urmăriți atât caloriile consumate, cât și caloriile cheltuite prin exerciții fizice și sarcini de zi cu zi, și potrivit unui studiu publicat în mai în JMIR mHealth și uHealth, care poate fi util în gestionarea pierderii în declarația tezei de pierdere în greutate. Din nou, din păcate, este rar ca contorul de calorii să facă lucrurile perfecte și, de obicei, supraestimează cheltuielile de energie, spune Wilson.

Și dacă nu cântăriți sau măsurați fiecare ingredient pe care îl consumați ceea ce poate fi o activitate dificilăvă puteți gândi cu ușurință că vă aflați într-un deficit caloric mare atunci când sunteți de fapt într-un surplus, adică consumați mai multe calorii decât arzi, astfel crești în mod eficient în greutate, spune ea.

Vă pot ține la răspundere și vă pot consolida alegerile dietetice sănătoase. Sfatul meu, totuși, este să folosiți aceste trackere ca instrumente. Urmăriți atenția, nu contorizarea caloriilor. LEGATE DE: Sănătate inteligentă: l-am încercat pe Noom pentru pierderea în greutate - și a funcționat Sfaturi privind dieta și exercițiile fizice care ajută la pierderea în greutate Aceste sfaturi de dietă și exerciții fizice vă pot ajuta să creați un deficit caloric zilnic care vă va ajuta să pierdeți 1 lb: Mănâncă cereale integrale.

țintă pierderea în greutate hr cum pot să pierd în greutate eficient

Te umplu și durează mai mult timp pentru a digera decât carbohidrații simpli conținuți în făina procesată sau orezul alb. Alegeți pâine integrală, orez brun și fulgi de ovăz. Cerealele integrale conțin, de asemenea, o mulțime de fibre sănătoase, care pot ajuta la scăderea în greutate, potrivit unei numeroase cercetări.

Gândește-te înainte de a bea. Băuturile de sodiu și sucurile de fructe conțin tone de calorii și zahăr adăugat, care pot contribui la creșterea în greutate și vă pot afecta sănătatea într-o varietate de moduri, potrivit Harvard T. Școala de sănătate publică Chan. De exemplu, USDA notează că 8 uncii de pumn de fructe conțin calorii și 26 g zahăr.

Simpla trecere la apă simplă sau sclipitoare vă poate reduce aportul caloric aproape fără efort, spune ea. Încercați aceste 11 alternative răcoritoare la sifon Consumați mese obișnuite. Respectați trei mese și una sau două gustări pe zi.

Dacă sunteți predispus să uitați sau să pierdeți mesele, setați memento-uri în telefon pentru toate mesele și gustările.

Categorii Populare

Faceți antrenament regulat de forță. Mușchiul în repaus arde mai multe calorii decât grăsimile în repaus. Creșterea masei musculare te ajută să slăbești mai eficient.

țintă pierderea în greutate hr recenzii de pierdere în greutate dr g

Cu cât ai mai mult mușchi, cu atât vei țintă pierderea în greutate hr mai multe calorii, chiar și în repaus. Mai mult, antrenamentul de forță vă va ajuta să vă asigurați că pierdeți cea mai mare parte din greutate din grăsime, mai degrabă decât din mușchi, explică Foster. Da, este posibil să construiți în mod activ mușchi slabi în timp ce pierdeți în continuare grăsime. Desfaceți antrenamentul. Încercați să vă implicați în cel puțin 30 de minute de exerciții pe zi, dar ghidurile federale actuale arată că nu trebuie să faceți totul dintr-o dată pentru beneficiile de slăbire.

De exemplu, ați putea face o plimbare rapidă de 10 minute în jurul blocului calculul macrocomenzilor pentru pierderea de grăsimi, apoi puteți face un antrenament de 20 de minute de antrenament de forță mai târziu în timpul zilei, spune Wilson.

În acest fel, chiar și cei țintă pierderea în greutate hr aglomerați oameni pot stoarce activități de ardere a caloriilor. Opțiunile de aplicație cele mai bine cotate pentru urmărirea activității includ MyFitnessPal, Jurnal simplu de antrenament și FitNotes.

Acum, că știi ce este nevoie pentru a pierde 1 kg de grăsime, planul tău de slăbire va fi mai eficient și vei începe să creezi motivația de a pierde din ce în ce mai mult. Raportare kayla pierdere în greutate de către Dennis Thompson Jr.

Informațiiimportante