Pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului. Glicogenul este un jucător de rezervă sau principal?

Modul în care corpul tău folosește glicogen

Analize Glucoza versus glicogen Care este diferența dintre glucoză și glicogen?

Glucoza și glicogenul - Analize

Pentru elevii de liceu, această întrebare poate fi la fel de simplă ca una dintre cele mai discutate subiecte din biologie. Există multe tipuri de zaharuri și anume monozaharide, dizaharide și polizaharide. Glucoza este o monozaharidă, în timp ce glicogenul este o polizaharidă.

pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului arderea grăsimilor de ceai din hibiscus

Prin urmare, este un zahăr mai complex decât glucoza. Când multe molecule de glucoză se leagă împreună cu oxigenul, glicogenul este mai probabil să se formeze ca rezultat final.

Glicogen - ce este?

O altă diferență dintre cele două poate fi explicată cel mai bine prin cunoașterea procesului de metabolizare a glucozei. Când o persoană mănâncă alimente, componentele alimentare vor fi descompuse de organism în zaharuri mai simple numite glucoză. Dacă există un exces de glucoză în sistem, atunci acesta va fi transformat și apoi stocat ca glicogen în ficat. La fel, dacă ficatul un organ care poate conține în mod normal până la de grame de glicogen este deficitar, atunci este mai probabil ca organismul să stocheze glucoza ca glicogen.

Dacă adevărul este corect excesul de glicogen în ficatatunci glicogenul va fi eliberat în celulele musculare, fiind descompus mai întâi în glucoză. Rata și amploarea eliberării vor depinde, de asemenea, de nevoile de energie ale corpului.

  • Stresul fizic sau psiho-emoțional mare, cu alimentație insuficientă, poate duce la el.
  • Pierderea în greutate ventura county
  • Sentiment constant de foame.

În timpul exercițiului, glucoza este principala sursă de energie. Dar mușchii s-ar baza mai mult pe glicogen, mai ales atunci când nivelul glucozei începe să scadă.

Ce trebuie să știe fiecare sportiv despre glicogen

Prin urmare, cel mai bine este să aveți suficientă glucoză în corp, astfel încât glucoza să poată fi utilizată pentru alte funcții mai importante, cum ar fi funcția creierului, în loc să ofere energie mușchilor. Acest lucru se poate face luând niște carbohidrați simpli după ce vă angajați într-o activitate fizică viguroasă momentele în care corpul dumneavoastră este de obicei sărac în glicogen.

pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului vi provocarea pierderii în greutate

Sportivii sunt, de asemenea, încurajați să facă o "încărcare de carbohidrați", astfel încât să nu experimenteze o epuizare bruscă a glicogenului atunci când toate sursele de energie au fost epuizate. Glicogenul este mai mare descris ca un dendrimer de câteva sute sau mii de molecule de glucoză și este un zahăr mai complex care este o polizaharidă, în timp ce glucoza este cea mai simplă formă de zahăr care este un monozaharid.

Ciclul de ardere a glicogenului

Glicogenul este un tip de stocare a glucozei care este produs și stocat în mușchi, ficat și chiar în creier. Glicogenul este un depozit de energie sau energie de rezervă în caz de epuizare a altor surse de energie sub formă de glucoză, în timp ce glucoza este principala pierdere în greutate spray gura de energie pentru aproape toate procesele biologice. Ce trebuie să știe fiecare sportiv despre glicogen Fibrele noastre musculare sunt fabricate din proteine, dar pentru a construi mușchi mari și a deveni mult mai puternici, trebuie să consumați mulți carbohidrați.

Dacă nu, pierzi foarte mult. De ce? Pe scurt, logica este: Sursa principală de energie pentru mușchi în timpul exercițiilor intense este un carbohidrat complex cunoscut sub numele de glicogen. Consumul de carbohidrați crește nivelul glicogenului, ceea ce vă permite să ridicați greutăți mai mari, să faceți mai multe seturi și să vă antrenați mai greu.

pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului cum să pierdeți greutatea în anii 80

Folosirea greutăților mai grele, efectuarea mai multor seturi și creșterea intensității antrenamentului în timp vor duce la câștiguri mai mari în forță și câștig muscular.

Și, ca dovadă a acestei teorii, există multe exemple de culturisti mari și puternici și sportivi care consumă cantități mari de carbohidrați. Dar există o altă părere. Unii oameni sunt convinși că carbohidrații nu sunt necesari pentru creșterea musculară, ci doar suficiente calorii și proteine. Și ca dovadă, citează exemple ale acelorași sportivi mari și puternici care aderă la diete cu conținut scăzut de carbohidrați.

pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului pierdere de greutate bună

Cine are dreptate? Concluzia este următoarea: Dacă doriți să creșteți masa musculară și forța cât mai rapid și eficient posibil, reducând în același timp creșterea grăsimii, atunci trebuie să mențineți niveluri ridicate de glicogen muscular.

Și singura modalitate de a face acest lucru este să mănânci mulți carbohidrați. Ce este glicogenul?

De ce avem nevoie de carbohidrați?

Este un compus organic polizaharidă sub forma căruia carbohidrații sunt depozitați în organism. Se formează prin legarea moleculelor de glucoză în lanțuri de aproximativ 8 până la 12 molecule, care apoi se leagă împreună pentru a forma aglomerări mari sau granule de peste Aceste granule de glicogen sunt stocate împreună cu apă și potasiu în celulele musculare și hepatice până când sunt necesare pentru producerea de energie.

Granula de glicogen crește pe măsură ce mai multe filamente se atașează la periferia acestui nucleu și se contractă atunci când unele dintre ele sunt utilizate pentru energie. Glicogenul se referă la pachete mari pachete de molecule de glucoză care sunt stocate în principal în mușchii și celulele ficatului.

  • Diagnostice Glicogen pentru creșterea în greutate și arderea grăsimilor Procesele de ardere a grăsimilor și creșterea mușchilor depind de mulți factori, inclusiv de glicogen.
  • Sfaturi pentru a arde grăsimea în timpul somnului
  • Dar arderea grăsimilor vs.

Cum se formează Sinteza glicogenului este crearea și stocarea de noi granule de glicogen. Inițial, proteinele, grăsimile și carbohidrații din alimentele noastre sunt împărțite în molecule mai mici. Proteinele sunt descompuse în aminoacizi, grăsimile în trigliceride și carbohidrații într-un zahăr simplu numit glucoză. Corpurile noastre sunt capabile să transforme proteinele și grăsimile în glucoză, dar acest proces este foarte ineficient.

pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului drmanthena satyanayana raju sfaturi de pierdere în greutate

Și, ca rezultat, cantitatea sa este suficientă doar pentru a menține funcțiile de bază ale corpului. Acest lucru se întâmplă numai atunci când nivelurile de glicogen scad.

Prin urmare, este cel mai eficient să consumați carbohidrați pentru a obține cantități semnificative de glucoză. În orice moment, doar aproximativ 4 grame o linguriță de glucoză din sânge pot circula în corp și, dacă nivelul crește mult mai mult decât acesta, atunci nervii, vasele de sânge și alte țesuturi sunt deteriorate. Există mai multe mecanisme pentru a preveni pătrunderea glucozei în sânge.

Ce este glicogenul?

Principalul mod în care organismul scapă de excesul de pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului este prin ambalarea acestuia în granule de glicogen, care pot fi apoi depozitate în siguranță în celulele musculare și hepatice. Când organismul are nevoie de energie suplimentară, poate transforma aceste granule înapoi în glucoză și o poate folosi ca pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului.

Unde este stocat Se acumulează în principal în celulele musculare și hepatice, deși cantități mici se găsesc în creier, inimă și rinichi.

În interiorul celulei, glicogenul este stocat într-un fluid intracelular numit citosol. Citosolul conține apă, diverse vitamine, minerale și alte substanțe.

pierderea de grăsimi după epuizarea glicogenului pierdere în greutate comedie

Oferă celulei structură, stochează substanțele nutritive și ajută la susținerea reacțiilor chimice. Corpul uman poate stoca aproximativ de grame de glicogen în ficat și aproximativ de grame în mușchi, deși la persoanele cu masă musculară mare această cantitate este de obicei mult mai mare. În general, majoritatea oamenilor sunt capabili să stocheze în organism aproximativ de grame de glicogen. Glicogenul stocat în ficat este utilizat ca sursă directă de energie pentru a hrăni creierul și a îndeplini alte funcții corporale.

Informațiiimportante