Livrare si Plata

Politica de Livrare si Plata

Livrare

Tarifele practicate pentru livrarea produselor sunt listate mai jos:

  • 19.99 lei – pentru comenzile în cazul cărora suma totală a produselor NU depășește valoarea de 399 lei;
  • 15.99 lei – pentru comenzile achitate cu cardul sau OP în cazul cărora suma totală a produselor NU depășește valoarea de 399 lei;
  • GRATUIT – pentru comenzile în cazul cărora suma totală a produselor este egală sau depășește valoarea de 399 lei.

Plata

Puteți plăti comanda plasată la Home Luxury în mai multe moduri, după cum urmează:

Ramburs, la livrare

  • Comanda se achită în totalitate la curier odată cu primirea coletului din partea acestuia.

Transfer bancar

  • Totalul comenzii poate fi achitat și prin transfer bancar
  • După efectuarea plății și încasarea banilor comanda este expediată către client.

Retur

Te nemulțumește comanda primită sau produsele recepționate prezintă defecte? Îți punem la dispoziție una dintre variantele de mai jos:

Schimbul produselor

  • Poți schimba produsele comandate cu orice alt articol de pe site, fără nicio problemă. Îți putem veni în ajutor cu informații sau sugestii. În cazul în care suma totală a noii comenzi este mai mică decât cea inițială, îți returnăm diferența; dacă este mai mare, vei achita diferența atunci când curierul va veni să livreze comanda nouă și să o ridice pe cea veche.

Returul produselor

  • Ai oricând posibilitatea de a returna produsele primite și de a primi banii înapoi într-un cont bancar specificat, cu condiția ca acest lucru să se realizeze în termenul de 14 zile de la data recepționării comenzii, conform legii în vigoare, indiferent de motiv. Suma va fi restituită în contul bancat specificat tot în termen de 14 zile de la recepționarea coletului returnat de către client.
  • Primul pas este să completezi formularul pe care îl găsești aici: https://homeluxury.ro/retur/. După ce primim solicitarea de retur, îți vom trimite pe e-mail toate detaliile privind returul, inclusiv adresa unde trebuie să ne trimiți produsele pe care dorești să le returnezi.

Atenție!

  • În cazul în care motivul schimbului/ returului se rezumă la o schimbare de preferințe/ gusturi din partea clientului, taxa de transport este suportată de către acesta.
  • Dacă motivul schimbului/ returului are legătură cu integritatea produsului (este defect, este rupt, cusătura nu corespunde etc.), taxa de transport este suportată de noi.
  • În eventualitatea în care produsul este deteriorat de către client, este folosit necorespunzător sau depozitat incorect, Home Luxury nu își asumă responsabilitatea pentru returul în cauză, urmând ca acesta să fie suportat din punct de vedere financiar de către client (costul livrării).
  • De asemenea, trebuie luat în considerare faptul că nuanțele produselor pot diferi de cele prezentate în imaginile de pe site în funcție de monitorul folosit, de lumina ambientală sau de modul de fotografiere.

Spor la cumparaturi !